Në muzikë, secila notë muzikore ka një frekuencë specifike të dhënë në herc (Hz). Duke parë tastet në një piano, është e mundur të shihet frekuenca e secilës prej notave të një shkalle C, për shembull. Në projektin 11 ne do të tregojmë se si është e mundur të riprodhoni notat muzikore duke përdorur një zhurmë me Arduino.
Një zhurmë është një altoparlant i vogël i aftë të gjenerojë tone në frekuenca të caktuara, duke bërë të mundur që më pas të luani këngë ose alarme të vogla. Shpesh gjendet në lodra ose orë alarmi dixhitale. Në Arduino mund të përdorim funksionin e quajtur ton (); i cili merr dy parametra: kunja në të cilën është lidhur zhurma dhe frekuenca e tonit. Projekti 11 konsiston në luajtjen e shkallës C me Arduino dhe gumëzhitës.
Materiali i nevojshëm
1x Buzzer 2x Jumper Male-Male 1x Protoboard 1x Kabllo USB 1x Uno Board
Montimi i qarkut
Programi i Projektit 11 - Dó Ré Mi
#përcaktoni BON 262
#përcaktoni RE 294
#përcaktoni MI 330
#përcaktoni FA 349
#përcaktoni SOL 392
#përcaktoni LA 440
#përcaktoni SI 494
#përcaktoni DO_2 523
int pinBuzzer = 6;
melodi int [] = {
DO, RE, MI, FA, SOL, LA, SI, DO_2
};