Ekzistojnë disa lloje të motorëve që mund të përdoren me Arduino. Ndër më të lehtë për t'u përdorur është servo motorri, i cili përdoret gjerësisht në projekte që kanë nevojë për lëvizje.
Servo motorri në thelb është një motorr ku mund të kontrolloni pozicionin e tij. Servo mund të bëjë një lëvizje rrotullimi deri në gjysmë kthesë, nuk vazhdon të kthehet plotësisht si disa motorë. Sidoqoftë, ka modele të tjera të servo motorit që mund të bëjnë kthesa të plota, secili model është i përshtatshëm për një lloj tjetër të projektit.
A ju kujtohet Projekti 3, ku ne kontrollon shkëlqimin e një LED? Parimi është në thelb i njëjtë. Projekti 8 konsiston në lëvizjen e një ndihmës duke shtypur një buton. Për këtë do të na duhet një hyrje dixhitale për butonin dhe një dalje analoge për motorin ndihmës. Ndërsa ndryshojmë prodhimin analog të servo, ndryshojmë pozicionin e tij.
Materiali i nevojshëm
1x Servo 9g 1x Çelës butoni 7x Jumper mashkull-mashkull
1x kabëll USB 1x bord Uno
Servo ka tre tela për përdorimin tuaj dhe në fund të këtyre telave një lidhës femër 3-pin. Tela kafe nga servo duhet të lidhet me GND, tela e kuqe në 5V dhe tela portokalli në kunjin 9 të Arduino. Në ilustrimin më poshtë, tela e zezë korrespondon me tela kafe, tela e kuqe tek tela e kuqe dhe tela e verdhë te tela portokalli.
Për të lidhur servo thjesht përdorni 3 kërcyes meshkuj-meshkuj dhe lidhni lidhësin ndihmës me tavolinën e bukës. Gjithashtu përfshihen disa shufra dhe vida. Nuk është e nevojshme të vidhni shufrat në ndihmës, mjafton vetëm një montim. Ju mund të zgjidhni një nga shufrat për të vizualizuar më mirë lëvizjen e ndihmës.
Programi i Projektit 8 - Fillimi i një motori
Në projektin 8, programi duhet të bëjë sa vijon: kur shtypni butonin, ndihmësi rrotullohet deri në gjysmën e një kthese (180 gradë) dhe kthehet, duke qëndruar i ndaluar derisa të shtypni përsëri butonin.
Nëse projekti nuk funksionon, kontrolloni disa nga gabimet e mundshme:
Kontrolloni që kërcyesit të jenë në të njëjtën kolonë me terminalet përbërës, duke bërë kështu lidhjen;
Kontrolloni që kërcyesit të jenë të lidhur me kunjat e saktë në Arduino;
Kontrolloni që lidhjet e ndihmës të jenë të sakta, tela kafe në GND, tela e kuqe në 5V dhe tela portokalli te kunja 9;
Kontrolloni që kunjat e butonit të futen mirë në tavë;
Kontrolloni që kodi të jetë ngarkuar në bord përmes Arduino IDE.
Sfidat
Më poshtë janë disa sfida që mund të provoni!
Modifikoni kufirin e rrotullimit të ndihmësit duke ndryshuar vlerat e këndit në linjat për (këndi = 0; këndi = 180; këndi ++); për shembull për (këndi = 50; këndi = 110; këndi ++);